Szkolenia i konsultacje


Oferta szkoleń i konsultacji

Zainteresowanych ofertą dodatkowych szkoleń i konsultacji z zakresu obsługi systemów autorstwa QNT zachęcamy do zapoznania się z niniejszymi podstronami – wyjaśniamy, czym są szkolenia oraz konsultacje w rozumieniu QNT, prezentujemy ich możliwe formy oraz przedstawiamy zespół specjalistów QNT, którzy w profesjonalny sposób przekażą Państwu niezbędną wiedzę i pomogą w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania odnośnie obsługi systemów QNT.

Zachęcamy do złożenia zamówienia na ofertę szkoleń lub konsultacji!


Oferta szkoleń QNT

Szkolenie to cykl wykładów lub praktycznych zajęć i ćwiczeń prowadzony w celu pozyskania lub uzupełnienia wiedzy z wybranej dziedziny.

 

Chcąc w pełni opanować system informatyczny, nie wystarczy zapoznać się z jego instrukcją obsługi – nawet tą najlepiej napisaną i wyczerpującą. Systemy QNT oferują tak duże bogactwo funkcjonalności, że najlepszym sposobem na poznanie wszystkich ich możliwości jest chłonięcie wiedzy bezpośrednio od specjalistów znających System „od podszewki”.

Z reguły szkolenie użytkowników stanowi integralną część wdrożenia nowego systemu lub modułu. Jednak proces szkolenia nie powinien kończyć się na tym etapie. Zachęcamy do korzystania ze szkoleń dodatkowych – przeznaczonych zarówno dla nowych Użytkowników, poznających system od podstaw, jak i dla tych, którzy chcą odświeżyć lub poszerzyć swoją wiedzę (na przykład o znajomość obsługi nowych funkcjonalności, które pojawiają się w stale rozwijanych systemach QNT).

Oferujemy szereg form i możliwości w zakresie organizacji szkoleń, tak aby każdy z Użytkowników mógł wybrać wariant najbardziej odpowiadający jego potrzebom.

 

Rodzaje szkoleń

 

Szkolenia indywidualne i grupowe

1. Szkolenia indywidualne

2. Szkolenia grupowe

 

Szkolenia realizowane u Klienta, w siedzibie QNT oraz zdalne

1. Szkolenia u Klienta

2. Szkolenia w siedzibie QNT

3. Szkolenia on-line

Szkolenia indywidualne i grupowe

 

1. Szkolenia indywidualne

Szkolenia kierowane do małych grup i pojedynczych osób stanowią skuteczną metodę pozyskania wiedzy niezbędnej do pracy przy wsparciu Systemu, na przykład w sytuacji, gdy do Państwa zespołu dołącza nowy pracownik.

Szkolenia indywidualne to również odpowiedni wybór dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w wybranym przez siebie zakresie i tempie nauki oraz w terminach niezależnych od innych uczestników.

Dzięki szkoleniu indywidualnemu cała uwaga wdrożeniowca jest poświęcona tylko Państwu.

 

2. Szkolenia grupowe

Szkolenia prowadzone równocześnie dla większej grupy pracowników instytucji to sposób na szybkie pozyskanie wiedzy przez cały zespół. Szkolenie grupowe zapewnia ten sam poziom przekazanej wiedzy w odniesieniu do wszystkich uczestników.

Chcieliby Państwo skorzystać ze szkolenia grupowego, lecz w Państwa instytucji nie ma wystarczającej liczby potencjalnych uczestników? Zachęcamy do tworzenia grup składających się z osób reprezentujących różne jednostki (rozwiązanie to sprawdza się najlepiej w przypadku instytucji podobnego typu, pochodzących z jednego regionu).

Korzystanie ze szkoleń grupowych to także niższe koszty pozyskania wartościowej wiedzy.

 

Szkolenia realizowane u Klienta, w siedzibie QNT oraz zdalne

 

1. Szkolenia u Klienta

Jeśli preferują Państwo naukę „u siebie”, w swojej jednostce, a nawet na swoim komputerze, zachęcamy do zaproszenia szkoleniowca QNT do odwiedzenia Państwa siedziby. Szkolenia tego typu z reguły są organizowane w kilkugodzinnych blokach, aby zmniejszyć koszt jednorazowej wizyty eksperta QNT.

Dokładna informacja na temat warunków organizacyjnych i handlowych przewidzianych dla tego typu szkolenia może znajdować się w Państwa umowie dotyczącej systemu QNT – zachęcamy do sprawdzenia dostępnych opcji. Wśród zapisów umowy znajdą Państwo również informacje o wymaganiach technicznych, które są niezbędne dla prawidłowego działania Systemu – prosimy pamiętać, aby sprzęt przeznaczony do celów szkoleniowych spełniał wyznaczone standardy.

 

2. Szkolenia w siedzibie QNT

Pragnących zdobyć wiedzę w profesjonalnym, sprzyjającym nauce otoczeniu zapraszamy do zabrzańskiej siedziby QNT. Do Państwa dyspozycji oddajemy aulę zaprojektowaną tak, aby spełniać najwyższe standardy zarówno w zakresie funkcjonalności, jak i komfortu. Duży ekran oraz zestaw monitorów pomocniczych zapewnią obraz w wysokiej rozdzielczości, a wysokiej klasy system audio sprawi, że nie ucieknie Państwu żadne słowo prowadzącego. W auli może zostać przygotowanych do 17 w pełni wyposażonych stanowisk komputerowych.

Wygodne warunki, w których odbywa się szkolenie, to nie jedyne ułatwienia. Dzięki doskonałej lokalizacji – z jednej strony w zacisznej okolicy, a jednocześnie w bliskości autostrady A1 oraz największego w Polsce węzła komunikacji drogowej, łączącego autostradę A1 z autostradą A4 i Drogową Trasą Średnicową (DTŚ, droga 902) oraz w pobliżu dróg krajowych 44, 88 i 78 – siedziba QNT jest łatwo dostępna z każdego miejsca w kraju. Do dyspozycji uczestników szkolenia oddajemy miejsca parkingowe na strzeżonym parkingu firmowym. W przypadku kilkudniowych szkoleń, prowadzonych dla niewielkich grup, istnieje możliwość skorzystania z kilku pokoi gościnnych.

Szkolenia w siedzibie QNT to dla Państwa mniej problemów organizacyjnych. Nie pokrywają Państwo kosztów dojazdu i pobytu szkoleniowca oraz zyskują możliwość efektywniejszej nauki – w oderwaniu od środowiska codziennej pracy i przy pełnym skupieniu wyłącznie na przedmiocie szkolenia.

 

3. Szkolenia on-line

Nową, lecz zdobywającą coraz większą popularność, formą szkoleń są spotkania on-line, czyli prowadzone zdalnie, za pośrednictwem sieci Internet. Spotkania on-line to najtańsza oraz najłatwiejsza do zrealizowania metoda pozyskiwania wiedzy. Dzięki takim szkoleniom mogą Państwo w komfortowym zaciszu własnego gabinetu wziąć udział w zajęciach ze specjalistą QNT Systemy Informatyczne.

Do prowadzenia szkoleń on-line wykorzystujemy program GoToMeeting firmy Citrix. Jest to profesjonalne narzędzie, którego koszt zastosowania w całości pokrywa QNT (dla Państwa korzystanie z programu GoToMeeting w celu spotkania z QNT jest bezpłatne). Również pozostałe kwestie organizacyjne pozostają po stronie QNT – Państwo otrzymują jedynie link, który należy kliknąć w celu nawiązania połączenia.

Dla jeszcze nieprzekonanych do nowej formy szkoleń przygotowaliśmy materiały informacyjne i podręczniki oraz stworzyliśmy możliwość nawiązania próbnego połączenia i przetestowania możliwości programu GoToMeeting ze wsparciem konsultanta QNT.

GoToMeeting pozwala na komunikację głosową, przekazywanie obrazu wideo z kamerki, komunikację tekstową, transmitowanie obrazu pulpitu (lub wybranego okna) komputera prowadzącego lub komputera dowolnego z uczestników, a nawet na przejęcie zdalnej kontroli nad klawiaturą i myszką (po uzyskaniu zgody uczestnika).

Do wzięcia udziału w spotkaniu on-line za pomocą programu GoToMeeting w większości wypadków wystarczy komputer połączony z siecią Internet (dokładne wymagania techniczne znajdą Państwo na stronie producenta). Aby w pełni skorzystać z dobrodziejstw tej formy szkolenia, zalecamy, żeby do Państwa komputera podpięte było urządzenie wyjściowe audio oraz mikrofon (mogą to być zarówno urządzenia peryferyjne, na przykład zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub głośniki i mikrofon wbudowane w monitor lub komputer – jak ma to miejsce w większości laptopów). Przypominamy również, że jeśli elementem szkolenia ma być korzystanie z Systemu QNT na Państwa stanowisku komputerowym, musi ono spełniać odpowiednie, zapisane w umowie dotyczącej tego Systemu, wymagania techniczne.


Oferta konsultacji QNT

Konsultacje to zasięgnięcie opinii u specjalisty, w celu wyjaśnienia lub uzyskania rady odnośnie konkretnego zagadnienia.

 

Podczas konsultacji z ekspertem QNT Użytkownik może uzyskać wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi odnośnie intersujących go zagadnień z zakresu obsługi Systemu.

Dla mniej obeznanych Użytkowników Systemu jego bogactwo funkcjonalne może sprawić mylne wrażenie, że wykonanie części zadań jest skomplikowane. Aby przekonać się, że tak nie jest i aby rozwiać swoje wątpliwości, można samodzielnie zagłębić się w lekturę Instrukcji Użytkownika lub sięgnąć po profesjonalne wsparcie ekspertów QNT. Udzielenie dodatkowej pomocy może obejmować swoim zakresem dogłębną analizę zagadnienia oraz przekazanie zrozumiałych wskazówek, jak należy postąpić w danej sytuacji.

Oferujemy różne formy i możliwości w zakresie organizacji konsultacji, tak aby każdy z Użytkowników mógł wybrać ten rodzaj wsparcia, który najlepiej odpowiada jego potrzebom.

 

Rodzaje konsultacji

1. Konsultacje u Klienta

2. Konsultacje telefoniczne

3. Konsultacje zdalne

Rodzaje konsultacji

 

1. Konsultacje u Klienta

Jeśli chcą Państwo pozyskać informacje z zakresu obsługi Systemu, spotykając się osobiście ze specjalistą QNT w Państwa siedzibie, wręcz przy własnym biurku, zapraszamy do skorzystania z oferty konsultacji realizowanych u Klienta. Możliwy termin spotkania oraz informacje o kosztach uzyskają Państwo, kontaktując się z naszym działem handlowym.

W wypadku niektórych umów zawartych z QNT warunki korzystania z konsultacji uregulowane są jej zapisami – zachęcamy do zapoznania się z treścią Państwa aktualnej umowy. Wśród jej zapisów znajdują się także informacje o wymaganiach technicznych, które są niezbędne dla prawidłowego działania Systemu – prosimy pamiętać, aby sprzęt komputerowy, z którego będziecie Państwo korzystać podczas konsultacji, spełniał wyznaczone standardy.

 

2. Konsultacje telefoniczne

Jedną z metod uzyskania odpowiedzi na pytania z zakresu obsługi Systemu są dodatkowe konsultacje prowadzone telefonicznie.

Po stronie przewag tego rozwiązania należy wymienić relatywnie krótszy czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz niższy koszt świadczenia usługi niż ma to miejsce przy konsultacjach realizowanych w Państwa siedzibie.

Do wad konsultacji telefonicznych należy brak komunikacji wizualnej, który może utrudniać prawidłowe przedstawienie problemu i zastosowanie się do otrzymanej odpowiedzi. Z tej racji, metoda ta jest zalecana Użytkownikom obeznanym z Systemem oraz związaną z nim terminologią.

 

3. Konsultacje zdalne

Metodą prowadzenia konsultacji, która łączy zalety konsultacji u Klienta i telefonicznych (jednocześnie eliminując ich wady) są spotkania on-line, prowadzone zdalnie, za pośrednictwem sieci Internet.

Konsultacje zdalne to najłatwiejsza metoda pozyskania odpowiedzi na gnębiące Państwa pytania z zakresu korzystania z systemów QNT. Dzięki konsultacjom zdalnym, mogą Państwo w komfortowym zaciszu własnego gabinetu wziąć udział w spotkaniu ze specjalistą QNT. Brak konieczności fizycznego przemieszczenia się konsultanta ułatwia znalezienie odpowiedniego terminu spotkania. Konsultacje zdalne to także wyraźne oszczędności finansowe. Usługa tego typu może być tańsza, bowiem płacą Państwo tylko za faktyczny czas trwania konsultacji, a nie za całą organizację spotkania (w tym dojazd, nocleg itp.).

Do prowadzenia konsultacji on-line wykorzystujemy program GoToMeeting firmy Citrix. Jest to profesjonalne narzędzie, którego koszt zastosowania w całości pokrywa QNT (dla Państwa korzystanie z programu GoToMeeting w celu spotkania z QNT jest bezpłatne). Również pozostałe kwestie organizacyjne pozostają po stronie QNT – Państwo otrzymują jedynie link, który należy kliknąć w celu nawiązania połączenia.
Dla jeszcze nieprzekonanych do nowej formy spotkań z QNT przygotowaliśmy materiały informacyjne i podręczniki oraz stworzyliśmy możliwość nawiązania próbnego połączenia i przetestowania możliwości programu GoToMeeting ze wsparciem konsultanta QNT.

GoToMeeting pozwala na komunikację głosową, przekazywanie obrazu wideo z kamerki, komunikację tekstową, transmitowanie obrazu pulpitu (lub wybranego okna) komputera prowadzącego lub komputera dowolnego z uczestników, a nawet na przejęcie zdalnej kontroli nad klawiaturą i myszką (po uzyskaniu zgody uczestnika).

Do wzięcia udziału w spotkaniu on-line za pomocą GoToMeeting w większości wypadków wystarczy komputer połączony z siecią Internet (dokładne wymagania techniczne znajdą Państwo na stronie producenta). Aby w pełni skorzystać z dobrodziejstw tej formy konsultacji, zalecamy, żeby do komputera podpięte było urządzenie wyjściowe audio oraz mikrofon (mogą to być zarówno urządzenia peryferyjne, na przykład zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub nawet głośniki i mikrofon wbudowane w monitor lub komputer – jak ma to miejsce w większości laptopów). Przypominamy również, że jeśli elementem konsultacji ma być korzystanie z systemu QNT na Państwa komputerze, to musi on spełniać odpowiednie, zapisane w umowie dotyczącej tego Systemu, wymagania techniczne.


Zespół specjalistów QNT

 

Spotkania ze specjalistami QNT niezmiennie cieszą się dużym uznaniem naszych Klientów. Zgrany i kompetentny zespół profesjonalnych szkoleniowców QNT to jeden z naszych największych atutów i powodów do dumy.

 

Wieloletnie doświadczenie, serdeczne i indywidualne podejście do Klienta oraz umiejętność skutecznego przekazywania nawet najbardziej „hermetycznej” wiedzy merytorycznej w przystępny i przyjazny sposób to najważniejsze wyróżniki, które charakteryzują specjalistów prowadzących szkolenia i konsultacje dla Użytkowników systemów QNT.

 

Nasi eksperci to starannie dobrana grupa ludzi, dla których przekazywanie wiedzy to nie tylko praca, ale i pasja – to właśnie dlatego są oni postrzegani nie tylko jako specjaliści z zakresu działania rozwiązań informatycznych naszego autorstwa, ale też po prostu sympatyczne i chętne do pomocy innym osoby. W tym tkwi tajemnica naszego sukcesu – zachęcamy, aby przekonali się o tym Państwo osobiście, korzystając z oferty dodatkowych szkoleń i konsultacji.