Nowe zasady zamawiania licencji na QDeklaracje


Pragniemy poinformować, że wraz z najnowszym wydaniem aplikacji QDeklaracje wprowadzone zostały nowe zasady zamawiania licencji na kolejny rok korzystania z jej wsparcia. Dzięki nowym rozwiązaniom cała ta procedura ulegnie znacznemu skróceniu i uproszczeniu.

Najnowsze wydanie aplikacji QDeklaracje przynosi rewolucyjne zmiany w zakresie sposobu zamawiania kolejnych licencji. Aby wyjść naprzeciw potrzebom Użytkowników, dodaliśmy nową funkcjonalność, która umożliwia złożenie zamówienia na nową licencję przy wykorzystaniu samej aplikacji.

Na tym nowe usprawnienia się nie kończą – po wypełnieniu krótkiego formularza zamówienia, podpisaniu go za pomocą podpisu elektronicznego oraz wysłaniu jednym przyciskiem ekranowym, w aplikacji QDeklaracje będzie można także sprawdzić stan realizacji zamówienia, a nawet pobrać stosowną fakturę. Zakupiona w ten sposób licencja zostanie automatycznie odczytana i wykorzystana przez aplikację QDeklaracje.

Nowe możliwości będą dostępne po zainstalowaniu najnowszego wydania – QDeklaracje 2018 wydanie 1.

Więcej szczegółów odnośnie sposobu działania nowej funkcjonalności znajdą Państwo w dokumentacji dołączonej do nowego wydania oraz w wiadomościach e-mail, które zostały przesłane na adresy Klientów posiadających QDeklaracje (na adresy e-mail wskazane jako kontaktowe). Jeśli z jakiegokolwiek powodu mają Państwo trudności z odnalezieniem wspomnianej korespondencji, prosimy o  kontakt.

Przypominamy również, że ci z Państwa, którzy otrzymali tradycyjnie przygotowany projekt umowy, wciąż mogą jeszcze zamówić licencję w dotychczasowy sposób.

Tych z Państwa, którzy jeszcze nie korzystają ze wsparcia aplikacji QDeklaracje zachęcamy do odwiedzenia poświęconych im stron internetowych:  qdeklaracje.pl.